torsdag 8 oktober 2015

Juleskum clementin

Jag köpte Juleskum Clementin när jag var på Ullared, jag har inte sett dem någon annanstans än. Egentligen är skumgodis inte alls "My cup of Tea", men juleskum är jag barnsligt förtjust i. Originalet alltså. De här nya smakerna brukar vara sådär. Polka var god, vill jag minnas, men jag har inte köpt mer än en provpåse av nån annan sort.


Vad tyckte vi då?
Jag tyckte att den var ganska lik originalet, men med en fräsch smak av citrus. Inte så tokig! 3,5/5

Elvira tyckte inte att det var så gott, men ändå lite gott. Hon är inte så förtjust i originalet helker. En ibland kan gå att äta. Den smakar som vanligt fast mer apelsin. 3/5 fick den. 

Oskar sa: Mer apelsin än vanligt, men annars nästan exakt som vanligt. 4,5/5

Har du smakat den? Vad tyckte du? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar