lördag 17 oktober 2015

Jul på Ikea

Jag var på Ikea här om dagen och tittade på julsakerna. Ja, egentligen fikade jag med syrran som skulle köpa ljus, men jag kunde ju inte bara gå förbi julsakerna! Det fanns mycket fint och en del mindre fint, som vanligt, men jag handlade inget.

Julgransprydnader


Granriskrans med ljus


Ljushållare/bricka?


Idé till adventsljusstake 


Granar - jag gick julkänslor bara av att se dem!


Ge bort - påsar med fin text


Bordsgran till mindre boenden, barn dom vill ha egen gran osv. 


Påsar till Paketkalender 


Fulsnygg ljusstake


Det var roligt att gå runt och titta och få lite julstämning!

3 kommentarer:

  1. Så mycket fint det finns, gillar verkligen de "stickade" ljusen :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill också till IKEA snart och njuta av julen =)

    SvaraRadera
  3. Wow, jag är imponerad av att du inte handlade något!!

    SvaraRadera