onsdag 7 oktober 2015

Oktoberutmaning dag 7

Dag 07 – Favoritjulblogg/bloggar + länkar

Jag gillar inte riktigt denna. Det finns så många fina bloggar och jag är lite glömsk, så jag är säker på att jag glömmer någon blogg. Jag läser många bloggar så det här är svårt. Men några som jag följer och tycker om är:

Maries strålande jul

Arildsdottir

Våran lilla julblogg

Annas jul

Min sagojul

Jul i fjällen

Jul i Laloland

Tomtens Dotter

Jag känner på mig att jag glömmer någon nu...

Sen följde jag troget Our Christmas, men det var länge sedan det kom något inlägg därifrån nu tyvärr.






4 kommentarer:

  1. Tack för att jag får vara med på din lista!! Det värmer i hjärtat :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fin du är Johanna som nämnde min blogg - även om jag inte sprutat ur mig inlägg senaste tiden/åren. Säger inte detta för att vara "snäll tillbaka", utan jag tycker verkligen att din julblogg är ett måste att följa när julen nalkas - tradition att följa ditt julpysslande! ;)

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blir att jag är med på din lista!!! Fast jag håller med dig; det känns fel att välja ut vissa eftersom alla julbloggar är mysiga på sitt sätt:) Alla handlar ju om julen! Men vissa julbloggare matchar ju mera ens egna julintressen, ålder och livssituation etc så det är klart att man har favoriter..:) Varav du är en:D
    Kram!

    SvaraRadera