tisdag 19 november 2013

Because I'm worth it?

Stod på Ica idag och funderade på om jag ska inhandla 24 chokladbitar ur deras premium-lösgodissortiment och göra en chokladkakender till mig själv. Mozartkulor, punchpokaler och annat gott! Jag kunde inte bestämma mig. Så jag handlade inga. Men det är ju inte försent än.
Å ena sidan - vilken vardagslyx, det kunde jag väl vara värd? 
Å andra sidan - det är ju onödigt, både ur ekonomisk synvinkel och ur ett hälsoperspektiv... 

(Det är nu ni ska tala om för mig att jag självklart ska unna mig det ;)

5 kommentarer:

  1. Ja, Johanna! Unna dig, du lever bara en gång - och det är bara jul en gång om året :)

    SvaraRadera
  2. Men åh, vilket bra tips!!! Jag tror absolut jag ska göra det :)

    SvaraRadera
  3. Klart du ska unna dig det! Eller unna och unna, choklad är nyttigt för själen! Och det handlar om mindre än en månad, det är inte ens en tolftedel av året man sysslar med såna extravaganser!

    SvaraRadera
  4. Choklad är ju nyttigt ju, så det är ju rena hälsokuren. Klart du är värd det

    SvaraRadera