fredag 15 november 2013

Mysfredag

Nu har vi sett Albert och Herbert 24 avsnitt non-stop! Ja, jag missade de tio första, men resten har jag sett. Slö dag i soffan med sjuka barn! Och det är makens fel att inget vettigt blivit gjort här hemma, det var ju han som satte på julkalendern.

Sen sms:ade syrran och sa att de höll på att packa upp Morbergs glögg i vår lokala affär. Min snälle make åkte och inhandlade den på väg hem från jobbet, så nu kan jag provsmaka den! Och jag slipper åka land och rike runt och leta!

Ädelost och pepparkakor finns här hemma. Sämre kan man ha det!

1 kommentar:

  1. Vi brukar också titta på någon gammal kalender ifall barnen blir sjuka vid den här tiden, det är så mysigt men tack och lov har de hållit sig friska i höst. Albert och Herbert är sådär gammmeldags mysig. Jag tänker på tv-stunder hemma hos mormor och morfar när jag var liten. Du måste ju se första eller är det andra avsnittet när kransen trillar ner på dasset ;)

    SvaraRadera