fredag 18 oktober 2013

Årets julkort!

Nu har jag tagit årets julkort. Om jag inte ångrar mig och kommer på något ännu bättre, förstås. Jag kan naturligtvis inte visa upp dem än, men ni kanske anar att jag utnyttjade det faktum att årets första snö föll i natt. Till skillnad mot förra året gick det fort och lätt att få till ett kort där barnen log och allt så bra ut. De var jätteförvånade över att vi blev klara så snabbt. Jag har dock bara tittat på korten i mobilen, jag hoppas de håller måttet när jag granskar dem i datorn.
Är du nyfiken på tidigare års kort kan du läsa om/titta på korten från de olika åren här:

2005-2009

2010

2011

Och förra årets kort, där jag tog ett enormt antal bilder, hade två jätteuttråkade barn och fick EN godtagbar bild ser du här:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar