måndag 21 oktober 2013

Vad vi tyckte om pepparkaksgifflarna!

Barnen, Mathilda och jag har äntligen smakat på Pågens pepparkaksgifflar. Vi var ganska överens om att de smakade pepparkaksdeg. Pepparkaksdeg är ju gott! Bullarna var helt ok, fast jag tycker bättre om saffransvarianten. Det får nog bli en påse sådana till helgen. Om jag inte bakar saffransbullar, vill säga... Nu är det ju inte så mycket för tidigt! Hamnade jag off topic nu? Tydligen.
Nåväl, Oskar gillade bullarna mycket. Mathilda och jag tyckte de var ok. Elvira gillade dem inte, hon åt en men vill inte äta fler. Inget toppbetyg, men inte heller något bottenbetyg, alltså.
Det är roligt att de kommer med nya smaker, men den här kommer vi nog inte köpa så ofta.
Smakade ni blåbärsgifflarna de hade i somras, förresten? De gillade jag!

1 kommentar:

  1. Jag vill också baka lussebullar:))) Hade tänkt att göra det idag men andra saker kom i vägen. Det får bli på torsdag istället! Det är ju bara 2 månader till julafton:)))

    SvaraRadera