lördag 12 oktober 2013

Det är er julbloggares fel!


Jag brukar inte köpa en massa julmagasin, men jag har läst så mycket om er andra julbloggares inköp och önskemål att jag inte kunde låta bli när jag såg denna i affären. Jag läser lite i taget och njuter!

Om du undrar om jag köpte julmagasinet eller julboken som jag skrev om i inlägget I valet och kvalet av mina jultidningssäljande barn så är svaret naturligtvis att jag köpte båda! Men de kommer inte förrän senare.

Och om ni undrar varför bildens ram är mer orange än röd så beror det på att jag testade en ny app för bilder, men inte förrän nu i datorn såg jag färgen och nu orkar jag inte göra om den.

2 kommentarer:

  1. Ja, man utsetts för många frestelser bland julbloggarna ;)

    SvaraRadera
  2. Jag brukar aldrig köpa jultidningar heller! Tror inte jag kommer göra det i år heller, men visst är det mysigt med lite julläsning :)

    SvaraRadera