onsdag 2 oktober 2013

Morbergs glögg

Maken berättade igår kväll att han läst på Facebook att Per Morberg släpper en egen glögg. Det var jag ju naturligtvis tvungen att kolla in. Så här skriver han:

"Ja då var det att att börja planera inför Julen, Nu släpper jag min alldeles egen Julglögg. Glöggen kommer att finnas i de flesta välsorterade livsmedelsbutiker. För att vara säker på att få den! Beställ den redan idag hos din lokala livsmedelsbutik. Tuta och Kör! Dela gärna."

Bild från Morbergs Facebooksida

Det är alltid spännande att testa nya glöggsorter, så självklart ska jag testa denna. Eftersom han skriver att den kommer att finnas i livsmedelsbutiker så utgår jag ifrån att det är en alkoholfri glögg eller en lättglögg, vilket jag gillar! Flaskan ser snygg ut och kan nog stå som prydnad i ett skåp också!

1 kommentar:

  1. Den verkar riktigt spännande :) så spännande att jag direkt var tvungen att skriva en lapp till dyckesansvarige på mitt jobb (Konsum) - så HOPPAS vi kan ta in den! :) Den och Saturnus Delicatoboll - den vet jag dock inte om den säljs i "vanliga" affären :)

    http://annasglittrigajulblogg.blogspot.se/

    SvaraRadera