lördag 27 oktober 2012

I love your blog!

Jag har fått en utmärkelse av Helly med bloggen Hellys jul! Hellys motivering: "Med mycket värme skriver Johanna om sin längtan till jul. Känns tryggt, traditionellt och personligt. Vissa hem känns mer välkomnande än andra och Johannas blogg är just så, välkomnande."
Vilka fina ord! Tack så otroligt mycket, jag blev jätteglad!


Reglerna för utmärkelsen är
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg
Oh, så svårt att välja bland alla intressanta och fina bloggar. Flera av mina favoritjulbloggar har redan fått denna utmärkelse, så jag väljer att ge den till några andra julbloggar + ett par andra bloggar. Mina motiveringar är kanske inte så välskrivna, jag har faktiskt lite svårt att sätta ord på varför jag gillar de bloggar jag gillar ibland. Här kommer de i alla fall, utan inbördes ordning:

1. Nissas juleblogg. Jag blir glad av bara tanken på 2952 tomtar och önskar att jag bodde närmare denna norska bloggerska så att jag kunde hälsa på och titta på alla fina tomtar!

2. Our Christmas. Axelina och Ellen bloggar tillsammans om julen. Intressanta inlägg och lite speciellt att blogga tillsammans. Följde även vistelsen i Paris med nöje!

3. Maries strålande jul. Jag började följa Marie nu i höst och tycker att hon har en bra blogg! En mamma och förskollärare som bland annat delar med sig av pyssel och recept.

4. Pastorsfrun. Maria är en god vän som jag aldrig träffat irl. Konstigt att det kan kännas som att vi känner varandra trots att vi bara "umgås" på nätet =) Gillar att följa Marias liv och vardag, och just nu, med jobbigt gravidillamående mm vill jag uppmuntra henne på alla sätt jag kan!

5. designhappens. Min älskade storasyster skriver om inredning och renovering!


5 kommentarer:

  1. Grattis till dig och tack! /Syster Yster

    SvaraRadera
  2. Tack Snälla Du! Såå glada vi blir<3 Tycker att du ska ta en titt i vår blogg med! Vi älskar din blogg!

    SvaraRadera
  3. Tusen takk for oppmerksomheten!
    Så koselig å få en slik hyggelig hilsen :)
    Jeg følger så mange blogger så det blir vanskelig å velge ut de fem beste, men jeg skal gjøre mitt beste.

    SvaraRadera