lördag 20 oktober 2012

Julstämning

Jag gissar att ni inte är särskilt intresserade av ännu ett inlägg om en app, eftersom just dessa inlägg inte får några kommentarer. Antagligen har ni haft iPhones i flera år och redan utforskat julappsvärlden. Jag, min dumbom, stod för två år sedan och valde mellan en iPhone och en Nokia n8, och valde den senare eftersom den har en bra kamera. Det var dock det enda bra med den. Jag var glad när den gick sönder i somras och införskaffade då en iPhone
 
Hursomhelst så har jag hittat en app som ger mig lite julstämning. Den heter Santa City och visar tiden samt antal sekunder eller dagar eller så kvar till juldagen. Samtidigt ser man en storstad med skyskrapor (New York?), himlen är mörk, ljusen i husen är tända. Snön faller, stora, vita flingor. På himlen kommer något farande, det är tomtens släde som åker runt bland husen. Ibland får man åka med tomten på hans släde. Det kanske bara är jag, men jag tycker att det är julstämning!

7 kommentarer:

  1. Å det ser ju jättemysigt ut! Synd att man inte har en IPhone! :(

    SvaraRadera
  2. Den såg mysig ut, den ska laddas ner direkt

    SvaraRadera
  3. NEJ!! Jag älskar inlägg om julappar, mer sånt :D

    SvaraRadera
  4. Absolut inte tråkigt, har även sparat ditt förra inlägg om julappar :P Jag väntar nämligen på att min första Iphone någonsin ska dumpa ner i brevlådan, beställde den från Ebay för ett par veckor sedan, blir tokig av att vänta.. MEN, när jag väl fått hem den ska jag absolut följa dina tips :)

    SvaraRadera
  5. Oj, jag som ÄLSKA min nokia N8 - tycker den är skitbra! Smaken är som baken =)

    SvaraRadera
  6. Haha har laddat ner. Älskart!

    SvaraRadera