fredag 12 oktober 2012

Jul på IKEA


På en avdelning har julen på IKEA börjat redan, nämligen matavdelningen!
Jag hittade pepparkakor som jag inte kunde motstå, i en fin burk (bortsett från IKEA-loggan). Det är ganska tjocka pepparkakor, med god smak. De smakar som sådana vi gör, sa min son. Det tror jag är ett gott betyg. Lite att bita i, med mycket smak.
De hade också tre sorters glögg, Kullsbygdens äpple & lingon och IKEAs "vanlig" glögg och äppelglögg. Jag köpte bara två sorter, vi har redan en massa glögg i vårt skåp, som synes.
IKEA har också en egen julmust! Ångrar att jag inte köpte en flaska...
Pepparkakshus att bygga ihop, samt en del annat fanns också till försäljning!

4 kommentarer:

  1. Så kul! Önskar bara att dom snart berättar vem som är kock till julbordet också :)

    SvaraRadera
  2. Var där idag - fanns mycket roliga julsaker!!!

    SvaraRadera
  3. Jag ska besöka IKEA idag, hoppas på att hitta något juligt! :)

    SvaraRadera
  4. Helt klart snart dax att göra ett besök på IKEA ser jag. Julmust-flaskan är ju bedårande söt!
    Pepparkaksburken var också riktigt fint, och det är ju alltid roligare med riktiga burkar.

    SvaraRadera