onsdag 31 oktober 2012

Låga odds!

Om tre veckor, den 21 november, utses årets julklapp. Redan nu kan man spela om vad som blir årets julklapp hos olika spelbolag. Ni kanske redan har läst vilken produkt som just nu har lägst odds, men jag presenterar ändå de fem produkter som har lägst odds:

Hörlurarna
Smartphone
Digital musik- eller filmtjänst
Donation till gott ändamål
Kaffemaskin

För att en produkt ska bli årets julklapp måste något eller några av följande kriterier uppfyllas:
  • Årets julklapp skall representera samtiden.
  • Det skall vara en nyhet eller ha ett nyväckt intresse under det snart gångna året.
  • Produkten skall svara för ett högt försäljningsvärde eller säljas i ett stort antal enheter
Vad tror ni blir årets julklapp? Nyhet eller nyväckt intresse - är det någon av dessa som uppfyller detta kriterium? Skulle ni vilja ha någon av dessa julklappar? Skulle ni vilja ge bort någon av dem? Ofta tycker jag att årets julklapp blir något jag aldrig skulle ge bort. Vi får väl se vad det blir, om tre veckor!

2 kommentarer:

  1. Jag har ingen aning om vad det kan bli. :P

    SvaraRadera
  2. Det är alltid svårt att veta men jag tycker inte riktigt att hörlurar passar in på kriterierna

    SvaraRadera