söndag 28 oktober 2012

Ännu mer kärlek

Stort tack Axelina och Ellen - Our Christmas - för ännu en utmärkelse! Jag blir rörd och glad! Så här skriver de: "Faktiskt en blogg vi började läsa först i år om vi inte minns fel, men är nu en återkommande favorit. Ibland är det svårt att beskriva vad det är som gör en blogg så bra, ibland har den bara det där lilla extra! Men både jag och Ellen älskar familjejular och allt som har med familjen att göra i allmänhet, och det är himla mysigt att följa med i allt som händer i Johannas blogg!"


Jag har ju redan delat utmärkelsen vidare till fem andra bloggar så jag gör inte det nu. Visserligen skulle det vara roligt att få välja fem till, men det räcker ju ändå inte, det finns så många bra julbloggar och jag kan inte välja. Några av dem ser ni i alla fall i vänsterkanten av min blogg.

1 kommentar: