fredag 5 oktober 2012

Juleskum Vinteräpple 2012

Jag kan inte låta bli att tycka att det är roligt när det kommer nya smaker och varianter av både godis och glögg. När vi besökte GeKås i Ullared för ett par veckor sedan hittade jag Juleskum Vinteräpple! Jag älskar juleskums orginalvariant, men den här var inte heller så tokig. Bättre än förra årets polkaskum. Äter gärna mer av denna!

Barnens omdömen var:
Elvira: Godare än de vanliga!
Oskar: Inte godare än de vanliga. Kan jag få en till?


 
 
Skulle gärna äta fler äppeltomtar, men jag har inte sett dem i affären här hemma än =(

6 kommentarer:

  1. HAHAHAHA - härlig kommentar! inte så goda, men jag tar en till ;)
    Jag gillar också nya smaker - allt funkar inte, men testa kan man ju alltid göra. De här låter goda. Jag älskar allt som är päron och äppelsmak på

    SvaraRadera
  2. Jag testade aldrig förra årets Polkavarianter, men dessa kan jag dock tänka mig testa faktiskt! Var lite besviken på att de körde en "Jul(i)skum", julskum ska bara finnas på julen/vintern.

    SvaraRadera
  3. Jag har inte heller sett dem i butik än, men vill absolut smaka när dem kommer :) Dem, ser goda ut!

    SvaraRadera
  4. Givet att jag måste testa dessa! Förra årets polka var väl okej men originalet är ju liksom det man jämför med å då faller de rätt platt. Vinteräpple låter fräscht. Scannade butiken i dag men icke, Inte ett juleskum så långt ögat nådde.

    SvaraRadera
  5. Dom har jag inte sett i någon butik heller. Låter gott

    SvaraRadera
  6. Det där lät ju som en spännande smak :D

    SvaraRadera